Regulamin


1. Konwent Objazdowe Dni Fantastyki 1   Dzikon 2011 (zwany dalej Konwentem) odbywa się w dniach 12-14 sierpnia 2011 r. w Szkole Podstawowej nr 1 im. M. Kopernika przy ul. dra Wł. Klementowskiego 2 w Piszu.
2. Głównym Organizatorem Konwentu jest Stowarzyszenie Miłośników Fantastyki Avangarda, 05-827 Grodzisk Mazowiecki, ul. Armii Krajowej 5/42, KRS 0000272294, REGON 140858970, NIP 113-26-66-535. Organizatorem pomocniczym jest Miasto i Gmina Pisz.
3. Konwent jest wydarzeniem niekomercyjnym. Wpłacane składki akredytacyjne przeznaczane są na pokrycie kosztów organizacji Konwentu lub jego kolejnych edycji. Organizatorzy pracują społecznie.
4. Konwent ma charakter wydarzenia zamkniętego, w którym udział mogą wziąć osoby, które uzyskały zgodę Organizatorów na ustalonych przez nich warunkach.
5. Dowodem uzyskanej zgody na uczestnictwo w wydarzeniu są identyfikatory Konwentu. Identyfikator należy nosić w widocznym miejscu oraz pokazywać na każde wezwanie Organizatorów lub Ochrony.
6. Zgubienie identyfikatora należy niezwłocznie zgłosić Organizatorom w punkcie akredytacji lub Ochronie. Za wydanie duplikatu obowiązuje dopłata w wysokości 2 zł.
7. Każda osoba, która przybędzie na Konwent, zobowiązana jest wylegitymować się ważnym dowodem tożsamości ze zdjęciem i datą urodzenia; ponadto osoby poniżej 18 roku życia muszą przedłożyć pisemną zgodę rodzica lub opiekuna prawnego według wzoru dostępnego na stronie internetowej konwentu lub przy akredytacji.
8. Każdy uczestnik zgadza się na publikacje elektroniczne i poligraficzne fotografii promujących Konwent, na których będzie występował jego wizerunek.
9. Każdy uczestnik Konwentu zgadza się na udostępnienie Organizatorom swoich danych osobowych (imię, nazwisko, data urodzenia, nr dowodu tożsamości, miejscowość, z której pochodzi); zostaną one użyte wyłącznie do ewidencji na użytek Organizatorów i nie będą udostępniane osobom trzecim.
10. Terenem Konwentu jest budynek Szkoły Podstawowej nr 1 im. M. Kopernika przy ul. dra Wł. Klementowskiego 2 w Piszu oraz przylegający do niego ogrodzony teren (boisko, patio itp.), Biblioteka w Piszu (na czas spotkań autorskich), Amfiteatr w Piszu (na czas koncertu), Ratusz w Piszu (na czas LARP-a). Na terenie Konwentu wolno przebywać od godziny 09:00 w sobotę 13 sierpnia 2011 r. do godziny 18:00 w niedzielę 14 sierpnia 2011 r. (za wyjątkiem uczestników atrakcji o wydłużonym czasie trwania i uczestników występujących w funkcji Gżdacza oraz uczestników piątekowego LARPa). Ponadto ze względów bezpieczeństwa obiekt będzie zamknięty w nocy od godziny 2:00 do 8:00; możliwość wyjścia/wejścia w tych godzinach tylko za zgodą Organizatorów lub Ochrony.
11. Na teren Konwentu nie wolno wnosić przedmiotów mogących stanowić zagrożenie dla zdrowia lub życia uczestników, w tym broni białej, broni „bezpiecznej”, palnej i ASG. Punkt ten nie dotyczy pokazów, LARP-ów, ewentualnego Pchlego Targu itp., jednak każdy taki przedmiot wymaga zgłoszenia Ochronie. Użycie ww. akcesoriów bez zgody i nadzoru Organizatorów lub osób prowadzących atrakcję z ich wykorzystaniem lub w miejscu do tego nieprzeznaczonym może zostać ukarane nawet usunięciem uczestnika z terenu Konwentu bez zwrotu kosztów akredytacji.
12. Na terenie Konwentu obowiązuje BEZWZGLĘDNY ZAKAZ posiadania i spożywania napojów alkoholowych, środków psychotropowych i odurzających. W przypadku odnalezienia u uczestnika ww. środków nastąpi ich natychmiastowa konfiskata.
13 Na terenie Konwentu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
14. Organizatorzy nie odpowiadają za szkody moralne i zdrowotne uczestników imprezy; ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków każdy uczestnik powinien wykupić samodzielnie przed rozpoczęciem Konwentu.
15. Organizatorzy nie odpowiadają za rzeczy zgubione lub pozostawione bez opieki.
16. Na konwencie obowiązuje całkowity zakaz zamykania się w salach z wyjątkami ustalanymi przez Organizatorów.
17. Osoby znajdujące się pod wpływem środków odurzających i pobudzających, a także zachowujące się agresywnie lub wulgarnie będą usuwane z terenu Konwentu bez zwrotu kosztów uczestnictwa.
18. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za szkody materialne spowodowane przez uczestników Konwentu – ich sprawcy będą pociągani do odpowiedzialności z użyciem danych osobowych przedstawionych Organizatorom.
19. Każdy uczestnik zobowiązany jest do kulturalnego zachowania, sprzątania po sobie i podporządkowania się decyzjom Organizatorów i Ochrony.
20. Sale prelekcyjne i programowe mogą zostać zmienione w sypialne pod warunkiem zakończenia odbywającego się w nich programu; osoby nocujące w tych salach zobowiązane są opuścić je najpóźniej 30 min. przed rozpoczęciem się programu.
21. Nadzór nad przestrzeganiem Regulaminu sprawują Organizatorzy, Ochrona i Obsługa Konwentu.
22. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dowolnej interpretacji Regulaminu.
23. O sprawach nieuwzględnionych w Regulaminie decydują Organizatorzy.
24. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany i uzupełniania programu Konwentu.
25. Osoby nieprzestrzegające Regulaminu mogą zostać usunięte z terenu Konwentu bez podania przyczyny.
26. Dzieci poniżej 12 roku życia zapraszamy wyłącznie z rodzicami lub opiekunami. Dla młodzieży do 18 roku życia wstęp będzie możliwy po okazaniu pisemnej zgody rodzica lub opiekuna prawnego na udział w konwencie.
27. Na terenie Konwentu obowiązuje zakaz powielania multimediów chronionych prawami autorskimi oraz handlu nielegalnymi ich kopiami.
28. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania i ponoszenia konsekwencji wynikających z jego łamania.
29. Konwent nie jest imprezą masową.